Sekretarz
Funkcję Sekretarza sprawuje Pani Jadwiga Pliszka
Tel: 55 231 56 13, w. 36
e-mail: j.pliszka@gminagronowo.pl
Zadania i kompetencje Sekretarza:
dla Radnych,
3) prowadzi rejestr skarg i wniosków oraz nadzoruje ich załatwianie,
4) sprawuje bieżącą kontrolę nad wykonywaniem przez pracowników Zespołu ds. Organizacyjnych zadań wynikających
z powierzonych im obowiązków,
5) koordynuje zadania z zakresu kultury, sportu i wypoczynku,
6) wydaje decyzje administracyjne w zakresie spraw objętych swoimi kompetencjami na podstawie pełnomocnictwa
otrzymanego od Wójta,
7) organizuje okresowe narady kierownictwa Urzędu z pracownikami,
8) prowadzi rejestr kontroli wewnętrznych,
9) sprawuje w imieniu Wójta funkcję pełnomocnika ds. oświaty w zakresie:
11) koordynowanie i organizowanie spraw związanych z wyborami i spisami,
12) wykonywanie innych czynności na polecenie lub z upoważnienia Wójta.
1) sprawuje w imieniu Wójta funkcję kierownika administracyjnego Urzędu:
- przygotowuje projekty regulaminu organizacyjnego,
- opracowuje zakresy czynności dla pracowników Zespołu ds. Organizacyjnych, Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego oraz dla samodzielnych stanowisk pracy,
- informuje Wójta o konieczności dokonywania zmian personalnych,
- organizuje pracę w Urzędzie,
- nadzoruje przestrzegania przez pracowników dyscypliny pracy, czasu pracy, tajemnicy służbowej oraz przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy,
- rozstrzyga spory kompetencyjne między pracownikami,
- dba o podnoszenie kwalifikacji pracowników,
- organizuje bibliotekę Urzędu i dba o stałe uzupełnianie zbiorów,
- dba o wygląd i estetykę Urzędu i jego otoczenia,
- planuje koszty utrzymania Urzędu i nadzoruje właściwe wydatkowanie środków pieniężnych na ten cel.
dla Radnych,
3) prowadzi rejestr skarg i wniosków oraz nadzoruje ich załatwianie,
4) sprawuje bieżącą kontrolę nad wykonywaniem przez pracowników Zespołu ds. Organizacyjnych zadań wynikających
z powierzonych im obowiązków,
5) koordynuje zadania z zakresu kultury, sportu i wypoczynku,
6) wydaje decyzje administracyjne w zakresie spraw objętych swoimi kompetencjami na podstawie pełnomocnictwa
otrzymanego od Wójta,
7) organizuje okresowe narady kierownictwa Urzędu z pracownikami,
8) prowadzi rejestr kontroli wewnętrznych,
9) sprawuje w imieniu Wójta funkcję pełnomocnika ds. oświaty w zakresie:
- koordynacja i nadzór nad działalnością w zakresie organizacyjnym szkół i przedszkoli dla których organem prowadzącym jest gmina,
- współdziałanie z organem prowadzącym nadzór pedagogiczny nad placówkami oświatowymi podległymi gminie,
- zatwierdzanie projektów organizacyjnych szkół i przedszkoli oraz wszelkich zmian z tym związanych,
- prowadzenie spraw osobowych dyrektorów placówek w zakresie (organizacji konkursów, powoływania, odwoływania,
- przedstawiania propozycji odznaczeń i nagród, dokonywanie wspólnie z organem prowadzącym nadzór merytoryczny oceny pracy),
- współdziałanie z Radami Szkół, Radami Pedagogicznymi i związkami zawodowymi działającymi w placówkach oświatowych.
11) koordynowanie i organizowanie spraw związanych z wyborami i spisami,
12) wykonywanie innych czynności na polecenie lub z upoważnienia Wójta.
Metryka
Osoba, która wytworzyła informację: | Sebastian Stawski |
Osoba, która odpowiada za treść: | Sebastian Stawski |
Czas publikacji informacji: | 2016-02-29 13:35:16 |
Wprowadzający informację: | Dariusz Chełminiak |
Liczba wyświetleń informacji: | 1761 |
Rejestr zmian
Lp. | Czas | Osoba zmieniająca | Wersja | Podgląd |
---|---|---|---|---|
1 | 2016-02-29 13:35:16 | Dariusz Chełminiak | Aktualna | Wybrana |